وکتور هلال ماه رمضان شیعی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ فروردین ۱۴۰۰
نوع فایل
zip
حجم فایل
2 مگابایت
تعداد صفحات
Ai , Eps
دسته بندی
تعداد بازدید
2035 بازدید
۷,۰۰۰ تومان

دانلود وکتور هلال ماه رمضان شیعی

شما می توانید از این وکتور ( وکتور هلال ماه رمضان گنبد شیعی) را در دو رنگ و در ابعاد بسیار بزرگ برای کارهای گرافیکی مثل موشن گرافیک ها، پوستر ها، بنر ها، بروشو ها  و انواع طرح های گرافیکی خود استفاده کنید.

وکتور هلال ماه رمضان
دانلود وکتور هلال ماه رمضان
وکتور هلال ماه رمضان
دانلود وکتور هلال ماه رمضان

 

(دانلود وکتور هلال ماه رمضان) رمضان نهمین ماه در تقویم اسلامی ماه رمضان است . ماهی که مسلمانان سراسر جهان آن را ماه روزه داری در اصطلاح صوم ، نماز ، مراقبه و حضور در جمع مومنان میدانند.مسلمانان معتقدند قرآن در این ماه بر پیامبر اسلام نازل شده‌است. در قرآن، مستقیماً به کسانی که ایمان آورده‌اند دستور داده شده که در این ماه روزه بگیرند. هر سال ماه رمضان از رویت هلال ماه آغاز و تا رویت هلال ماه دیگر به مدت بیست و نه تا سی روز ادامه دارد.روزه گرفتن از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب برای کلیه بزرگسالان مسلمان که بیمار، مسافر، سالخورده نیستندواجب است.

به وعده غذایی که پیش از روزه در هنگام سحر میخورند سحری و به وعده ای که در هنگام غروب آفتاب روزه خود را با آن میگشایند؛ افطار گفته میشود.

در طول زمان روزه داری ، مسلمانان غیر از خوردن و آشامیدن ، از ، سیگار و قلیان کشیدن ، و انجام گناه نیز نهی شده و به در عوض به نماز و قرآن خواندن و دعا کردن توصیه شده اند.
لحظه افطار در حرم علی بن موسی الرضا

عید سعید فطر (به عربی عید الفطر)، که پایان ماه رمضان و آغاز شوال، ماه قمری بعدی است، پس از رویت هلال ماه یا بعد از اتمام سی روز روزه در صورت عدم مشاهده ماه اعلام می شود.

منبع

  راهنمای خرید:
  • توجه داشته باشید که فقط 5 بار و به مدت 24 ساعت قادر به دانلود این فایل می باشید و پس از آن لینک دانلود از بین خواهد رفت.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.