وکتور خودرو کوییک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ دی ۱۴۰۱
نوع فایل
zip
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
Ai,Eps
دسته بندی
تعداد بازدید
1829 بازدید
۵۰,۰۰۰ تومان ۲۹,۹۰۰ تومان

وکتور خودرو کوییک در ۴ رنگ

شما می توانید از این وکتور ( وکتور خودرو کوییک) در ابعاد بسیار بزرگ برای کارهای گرافیکی مثل موشن گرافیک ها، پوستر ها، بنر ها، بروشو ها  و انواع طرح های گرافیکی خود استفاده کنید.

دانلود خودرو کوییک
وکتورخودرو کوییک
دانلود خودرو کوییک
وکتور خودرو کوییک

سایپا کوییک (با اسم رمز سایپا ۲۱۲) خودرویی سواری محصول شرکت سایپا است.

موتور مورد استفاده برای کوییک همان موتور ام۱۵ مورد استفاده در تیبا و ساینا با ۱٫۵ لیتر حجم و ۸۷ اسب بخار قدرت است[۶] که مقداری تغییرات جزئی در این موتور برای کوییک اعمال شد که باعث افزایش سایز موتور این خودرو نیز شد و سایز کاپوت خودرو نیز در مقابل تیبا دو بزرگتر است، در واقع موتور ارتقاء یافته و حجم خورده B3 مزدا به حساب می‌آید و همانند موتورهای دیگر سایپا دارای میل سوپاپی است که در بالا بوده اما دریچهٔ گاز آن برقی است. این موتور منطبق با استاندارد یورو ۴ و در مدل های ۱۴۰۰ به بعد با استاندارد یورو ۵ اروپا است.

کوییک در نمای جلو تفاوت بزرگی نسبت به ساینا ندارد و تنها تغییراتی در سپر جلو در جهت اسپرت نشان دادن چهره خودرو اعمال شده‌است؛ اضافه شدن دو روف لاین (باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرهای پهن، افزایش ارتفاع و قدرت فنر ها در جهت کراس اور کردن این خودرو و در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک سپر اسپرت و چراغ‌هایی متفاوت با محصولات دیگر سایپا و شبیه به ب‌ام‌و ایکس۱ هستیم که در مجموع یک کراس اور اسپرت را تشکیل داده است. کوییک در نسخه های مختلفی وارد بازار شد ، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک دورنگR و کوییک اتوماتیک. کوییک دو رنگR که مخفف کلمه Rainbow میباشد در رنگبندی های مختلفی وارد بازار شد و البته آپشن های پیشفرض بیشتری در مقابل نسخه معمولی کوییک بر روی آن در دسترس می باشد، تریم دورنگ اسپرت این نسخه و رینگ های اسپرت و مانیتور داخلی و موارد دیگری که در این نسخه توانستند برتری برای نسخه دورنگ در مقابل نسخه معمولی ایجاد کنند. منبع

  راهنمای خرید:
  • توجه داشته باشید که فقط 5 بار و به مدت 24 ساعت قادر به دانلود این فایل می باشید و پس از آن لینک دانلود از بین خواهد رفت.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.