وکتور پیکان وانت – از سه نما


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳ مرداد ۱۳۹۹
نوع فایل
zip
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
Ai , Eps
دسته بندی
تعداد بازدید
6273 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان ۲۴,۹۰۰ تومان

دانلود وکتور پیکان وانت – از سه نما

شما می توانید با دانلود  وکتور پیکان وانت در ابعاد بسیار بزرگ برای کارهای گرافیکی مانند موشن گرافیک ها، پوستر ها، بنر ها، بروشو ها  و انواع طرح های گرافیکی خود استفاده کنید.

این محصول(وکتور پیکان وانت) در چهار رنگ مختلف سفید ، نارنجی، گوجه ای، و تاکسی و پیکان پلیس ارائه شده است.

همچنین برای خرید مجموعه بزرگ خودرو های ایرانی اینجا کلیک کنید

همچنین برای خرید وکتور خودرو پیکان جوانان اینجا کلیک کنید

دانلود وکتور پیکان وانت
دانلود وکتور پیکان وانت

همچنین برای خرید مجموعه بزرگ خودرو های ایرانی اینجا کلیک کنید

پیکان یک خودروی سواری است که از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۸۴ توسط ایران خودرو تولید می‌شد. ایران خودرو (بانام سابق ایران ناسیونال) به تولید پیکان تا سال ۱۳۵۷ ادامه داد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، تولید پیکان کاهش یافت تا جایی که در اواخر دهه ۱۳۶۰ به مرز توقف تولید رسید. در این سال کارخانه پژو موافقت کرد ایران خودرو با بکار بردن سیستم تعلیق و موتور پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، به تولید پیکان ادامه دهد که این روند در حدود شش سال دوام آورد. پس از آن با ساخت قطعات لازم در ایران، پیکان۱۶۰۰ در شهریور ماه ۱۳۷۱ تولید شد و تولید آن تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴، در حدود ۱۳ سال، ادامه داشت. همچنین در سال ۱۳۷۲ طرح پرتو تایپی از سوی ایران خودرو برای پیکان معرفی شد ولی هرگز به تولید انبوه نرسید. اما در سال ۱۳۷۳ نوعی پیکان موسوم به سپر جوشن تولید شد که فقط اندکی به آن طرح شبیه بود. یکسری از تغییرات دیگر که مربوط به طرح پیش نمونه بود نیز در سال‌های بعد در پیکان‌ها اجرا شد. در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه، تولید پیکان متوقف شد و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد. پس از آن تلاش‌های فراوانی برای ایجاد یک خودروی جایگزین برای این خودرو انجام شد. از جمله خودروهای جانشین می‌توان به ال۹۰، چری کیوکیو ۶، طرح ان پی (که منجر به خلق پژو ۲۰۶ صندوقدار شد)، پژو روآ، خودرویی بر اساس پلت فرم پژو ۴۰۵ (که نتیجه آن سمند شد) اشاره کرد که البته طرح‌های مذکور یا ناکام ماند یا مورد استقبال قرار نگرفت یا قیمت آن‌ها گران تمام شد. منبع

  راهنمای خرید:
  • توجه داشته باشید که فقط 5 بار و به مدت 24 ساعت قادر به دانلود این فایل می باشید و پس از آن لینک دانلود از بین خواهد رفت.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.