وکتور پژو ۲۰۸


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۶ مهر ۱۴۰۰
نوع فایل
zip
حجم فایل
2 مگابایت
تعداد صفحات
Ai , Eps , jpg
دسته بندی
تعداد بازدید
844 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان

همچنین شما می توانید وکتور پژو ۲۰۸ را با ۴۱ وکتور دیگر از خودرو های ایرانی با تخفیف عالی خرید کنید.

وکتور خودرو های ایرانی

——————————————————————————————-

دانلود وکتور پژو ۲۰۸ – ۴ رنگ مختلف

وکتور ( وکتور پژو ۲۰۸ )  مناسب کارهای گرافیکی مثل موشن گرافیک ها، پوستر ها، بنر ها، بروشو ها  و انواع طرح های گرافیکی

وکتور پژو 208
دانلود وکتور پژو ۲۰۸

 

پژو ۲۰۸ یک خودروی سوپرمینی (سگمنت بی در اروپا) ساخته شده توسط شرکت پژو است که در نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۱۲ رونمایی شد. نخستین ۲۰۸، یک نسخهٔ سه در بود که در سال ۲۰۱۱ در اسلواکی ساخته شد. در ژوئن ۲۰۱۲، نمونه ۵ در این خودرو نیز در دسترس قرار گرفت. ساخت این خودرو در فرانسه، در دو شهر مولوز و پوآسی انجام می‌گیرد. ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ اعلام کرد این خودرو را در ایران تولید خواهد کرد. اما در نهایت این خودرو به علت تحریم‌ها در ایران تولید نشد. اما ایران خودرو اعلام کرده قرار است با پلتفرم این ماشین ماشین جدید بسازد.نام این پروژه k121 است.
پژو ۲۰۸ درمقایسه با نسل پیشین خود یعنی پژو ۲۰۷، به‌طور متوسط ۱۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است درحالی که فضای بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. حجم صندوق در این خودرو ۲۸۵ لیتر می‌باشد که ۱۵ لیتر از پژو ۲۰۷ بیشتر است. همچنین فضای پا برای سرنشینان عقب، به میزان ۵ سانتی‌متر بیشتر از پژو ۲۰۷ می‌باشد. ارتفاع این خودرو، ۷ سانتی‌متر از مدل پیشین کوتاهتر و طول آن، ۱ سانتی‌متر کمتر از مدل پیشین آن یعنی پژو ۲۰۷ می‌باشد. با این حال، تمام ابعاد و اندازه‌های پژو ۲۰۸، بزرگتر از پژو ۲۰۶ می‌باشد. طراحی این خودرو با هدایت پیر آرتیر انجام گرفته و سیلویان هنری نیز طراحی خارجی خودرو را برعهده داشته‌است. آدام بازیدلو مسئولیت طراحی داخلی خودرو و رنگ و طرح ادوات داخلی توسط ماری سانو انجام گرفته‌است. خودرو در بعضی از مدل‌ها، از یک مانیتور تبلت مانند و سقف پانورامای شیشه‌ای با نورپردازی ال ای دی بهره می‌برد. این خودرو با ضریب درگ ۰٫۲۹ دارای طراحی آیرودینامیک می‌باشد.[۶] فرمان کوچک این خودرو به راننده احساس چابکی می‌دهد. این خودرو مجهز به یک صفحه نمایش لمسی در وسط داشبورد می‌باشد که کنترل ادوات داخل خودرو را برعهده داشته و دسترسی به آن ارگونومیک و آسان است.

منبع

  راهنمای خرید:
  • توجه داشته باشید که فقط 5 بار و به مدت 24 ساعت قادر به دانلود این فایل می باشید و پس از آن لینک دانلود از بین خواهد رفت.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.