وکتور موتور سه چرخ


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۱ شهریور ۱۴۰۰
نوع فایل
zip
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
Ai , Eps , jpg
دسته بندی
تعداد بازدید
977 بازدید
۲۵,۰۰۰ تومان

همچنین شما می توانید وکتور موتور سه چرخ را با ۴۱ وکتور دیگر از خودرو های ایرانی با تخفیف عالی خرید کنید.

وکتور خودرو های ایرانی

——————————————————————————————-

دانلود وکتور موتور سه چرخ

وکتور ( وکتور موتور سه چرخ )  مناسب کارهای گرافیکی مثل موشن گرافیک ها، پوستر ها، بنر ها، بروشو ها  و انواع طرح های گرافیکی

وسایل نقلیه با سه چرخ (Tricycle, Trike, Three Wheeler) را می توان به صورت کلی به دو نوع تقسیم کرد. آنهایی که موتور ندارند و با نیروی عضله انسان (سه چرخه پایی) یا حیوان (گاری سه چرخ) به حرکت در می آیند، و آنهایی که موتوردار (Motorized) هستند. اساسا همه سه چرخه های موتوردار را نمی توان موتورسیکلت سه چرخ نامید مگر آنکه هدایت آنها شبیه به هدایت موتورسیکلت باشد نه خودرو. یعنی حرکت بدن و انداختن وزن راننده به چپ و راست در هدایت آن وسیله موثر باشد. اما امروزه مرز بین موتوسیکلت سه چرخ و خودرو سه چرخ خط روشنی نیست و گاهی تنها وجه تمایز آنها اتاق دار بودن ( شبیه خودرو) یا نبودن است.

موتورسیکلت های سه چرخ را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

  • دسته ای که یک چرخ در جلو و دو چرخ در عقب ( ۱F2R) دارد. این دسته خود به دو گروه تقسیم می شود. گروهی که چرخ جلو با یکی از دو چرخ عقب در یک راستا هست (سایدکار) و گروهی که هیچکدام از سه چرخ در یک راستا نیست (راستای چرخ جلو از میان محور چرخ های عقب میگذرد).
  • دسته ای که دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب (۲F1R) دارد که به آن سه چرخه معکوس (Reverse Trike) هم می گویند. محبوبیت این نوع موتورسیکلت های سه چرخ به دلیل ایستایی و عملکرد بهتر بهنگام ترمزگیری روبه افزایش است.
  • اسکوتر سه چرخ: اسکوتر سه چرخ پیاجو MP3 مثالی برای این نوع موتورسیکلت سه چرخ است. مزیت این موتورسیکلت سه چرخ بر اسکوتر دو چرخ، ایستایی بالا، قابلیت خوابیدن بیشتر در سر پیچ ها و راحتی بیشتر برای رانندگی طولانی با آن است. MP3 در حجم انجین های متفاوت ۲۵۰ سی سی تا ۵۰۰ سی سی تولید می شود.

منبع

  راهنمای خرید:
  • توجه داشته باشید که فقط 5 بار و به مدت 24 ساعت قادر به دانلود این فایل می باشید و پس از آن لینک دانلود از بین خواهد رفت.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.