وکتور رنو پی کی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۹ آبان ۱۴۰۰
نوع فایل
zip
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
Ai , Eps , jpg
دسته بندی
تعداد بازدید
1229 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان

همچنین شما می توانید وکتور رنو پی کی را با ۴۱ وکتور دیگر از خودرو های ایرانی با تخفیف عالی خرید کنید.

وکتور خودرو های ایرانی

——————————————————————————————-

دانلود وکتور رنو پی کی

وکتور ( وکتور رنو پی کی )  مناسب کارهای گرافیکی مثل موشن گرافیک ها، پوستر ها، بنر ها، بروشو ها  و انواع طرح های گرافیکی

وکتور رنو پی کی
وکتور رنو پی کی

رانا خودرویی محصول ایران خودرو است که بر روی پلت فرم ایکس ۱۲ یا همان پژو ۲۰۶ اس‌دی ساخته شده‌است. رانا محصول پروژه‌ای با کد X۱۲ است.

این خودرو پس از سمند و تیبا، سومین خودرو ملی به‌شمار می‌رود.بر اساس وعده‌های شرکت سازنده می‌بایست ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو با قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان در سال ۱۳۸۹ تولید می‌شد که این وعده‌ها عملی نشدند.

ساختار بدنهٔ «رانا» بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۶ از نوع سه محفظه‌ای بوده و از ورق‌های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت ۰٫۷ تا ۲٫۵ میلی‌متر است.[نیازمند منبع] از ورق‌های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می‌شود که مقدار تنش آن‌ها بسیار زیاد است، مانند تکیه گاه‌های سازه‌ای جلو یا رام موتور، این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود ۵۰ درصد برای دستیابی به ورق‌های معمول می‌شود که برای مقاومت در برابر تنش‌های مشابه و شدید می‌بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.

رانا ابتدا به عنوان جایگزینی برای پیکان، تحت عنوان پروژه «نیو پیکان» طراحی شد. بعد از عرضه پژو ۲۰۶ صندوقدار این خودرو برای مدتی مسکوت ماند و در نهایت در سال ۱۳۹۱ رانا جایگزین تیپ‌های ارزان‌تر پژو ۲۰۶ اس‌دی شد.در سال ۱۳۹۹ تولید خودرو رانا پلاس نسخه فیس لیفت شده رانا شروع شد. این خودرو در کلاس B و C خودروهای صندوقدار قراردارد. پلت فرم استفاده شده در این خودرو همان پلت فرم پژو ۲۰۶ است. همچنین سامانه تعلیق عقب این خودرو از نوع “Twist Beam” بوده و از کیسه هوای راننده و سرنشین جلو برخوردار است. رانا به فرمان هیدرولیک، کولر، ترمز ABS، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، آیینه‌های برقی و قفل مرکزی مجهز است. بر روی این خودرو موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی تی‌یو۵ (مشابه موتور ۲۰۶ تیپ ۵) نصب شده‌است

منبع

  راهنمای خرید:
  • توجه داشته باشید که فقط 5 بار و به مدت 24 ساعت قادر به دانلود این فایل می باشید و پس از آن لینک دانلود از بین خواهد رفت.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.